Nie jestem fanką mocnych brzmień.

Nie jestem fanką mocnych brzmień, ale jestem pełna podziwu fenomenu Metallica. Tyle lat, a niedawno nagrali nową płytę. Mają tyle w sobie mocy i wigoru, że niejeden młody zespół mógłby mu tego pozazdrościć. Moja koleżanka uwielbia takie ostre brzmienia, chociaż ostatnio jej to przeszło, kiedy zerwała z chłopakiem, który grał w zespole heavy– metalowym. Zawsze nosiła ciemne ubrania, glany i ćwieki na ubraniach lub torebkach. Na szczęście dla mnie ta era odeszła w zapomnienie, bo trochę wstydziłam się z nią chodzić po ulicach. Nie mam nic do takiego stylu, ale u niej to było strasznie sztuczne.

Leave a Reply

