W ciągłej podroży.

pexels-photo-407095

Chcielibyście żyć w ciągłej podróży? Ja nie jestem pewna. Teraz kiedy jestem zmęczona szarą codziennością, odpowiedziałabym, że tak, ale jakby mi przyszło tak żyć cały czas, to pewnie też bym się nią zmęczyła. Czasem zazdroszczę, chociażby takim aktorom, bo oni ciągle są, gdzie indziej, w drodze i robią różne ciekawe rzeczy, ciągle inne, poznają ciekawe miejsca i osoby, ale są daleko od domu i rodziny.

Dziś światowy dzień oceanów.

sea-2052650__480

Dziś obchodzony jest światowy dzień oceanów, wobec tego to idealny czas na to, by zastanowić się czy dostatecznie szanujemy wodę, wszystkie zbiorniki wodne, a także zwierzęta tam żyjące. Nie niszczmy natury, bo kiedy zniszczymy ją, to zniszczymy powoli i siebie. Taka jest prawda! Bez wody, nie ma życia. Swoją drogą jestem ciekawa, ile o tym światowym dniu ludzi w ogóle wiedziało Wiedziałaś/eś/liście?